Service

Ние сме овластен Apple сервисен центар.

Нашите Apple сертифицирани техничари користат оригинални Apple делови, така што можете со доверба да ни ги доверите сите ваши Apple уреди.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Доставете го уредот

Waypoint Waypoint Waypoint

Нарачајте подигнување со курирска служба

Дали знаете дека воопшто не мора да излегувате од дома за да го поправите уредот. Нарачајте ја нашата достава, а ние ќе се погрижиме за сѐ останато.

Тековно оптоварување на сервисот

Тоа значи дека нашите техничари работат со просечно оптоварување на повеќето од нашите сервисни локации. Без претходна најавa, новопристигнатите уреди ќе бидат прегледани во просек во рок од 1–2 дена.

Ви треба помош? Испратете ни е-пошта или јавете ни се.

+389 02 309 41 51

Пон – Пет: 10:00 – 17:00

Call Center icon
Q&A icon

Имате прашања?

Погледнете ги нашите FAQ, а доколку таму не го пронајдете одговорот, јавете ни се!

Права на потрошувачите и правен водич

Во гаранција или надвор од гаранција? Но што точно претставува гаранцијата? Со други зборови, на која правна основа се заснова уредите можат да се поправаат бесплатно?

Нашиот водич за права на потрошувачите и правен водич ќе ви помогне да се снајдете во ова прашање.

Права на потрошувачите и правен водич

Задолжителна гаранција

Според важечкиот македонски закон, засегнати страни се продавачот и производителот, а гаранцијата важи 1 година од датумот на купување за сите потрошувачи. За приватни купувања правата се следни:

Стандардна гаранција

2 години од датумот на купување за физички лица и 1 година од датумот на купување за правни лица, како што се компании и корпорации.Втората година од гаранцијата не важи за уреди кои се купени од компании (правни лица). Значи, за да имате право на користење на втората година од гаранцијата, потребно е да приложите фактура од набавката на уредот на која стои Име и Презиме на физичко лице. Доколку на фактурата стои име на компанијата, односно правен субјект, во тој случај, гаранцијата важи само 1 година од денот на купување на уредот. Втората година од гаранцијата важи само во државата во која е купен уредот, односно, уредот може бесплатно да се сервисира во втората година од гаранцијата, само во сервисниот центар во државата каде што е купен уредот. За повеќе информации, посетете ја страната: https://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-macedonian.html

Стандардната гаранција нуди слични можности за бесплатни поправки како и задолжителната гаранција, со една важна напомена. Доколку во тој период се појави дефект на производот поради производствена грешка, производителот ќе го поправи бесплатно, но ако поминале повеќе од 6 месеци од купувањето, корисникот мора да докаже дека дефектот е предизвикан од производството.

Добра вест е што Apple е великодушен со своите гаранциски процедури. Ако производот не е оштетен, нема потреба да се докажува потеклото на дефектот, но фактурата за производот и формуларот за барање гаранција мора да бидат пополнети и разгледани. Ова може да трае подолго и може да ја продолжи времетраењето на поправката. Имајте предвид дека не можеме да го забрзаме овој процес. Производителот дури може да го одбие барањето за поправка под гаранција преку нашиот сервисен центар, иако тоа е ретко за производи купени од iSTYLE. Нашиот сервис може да го поправи уредот бесплатно само ако производителот го одобри барањето.

Во случај на потрошувачи, управувањето со гаранцијата е стандардно. Еве неколку работи што треба да ги знаете:

Едногодишна ограничена гаранција на Apple

За потрошувачите кои се заштитени со закони или прописи за заштита на потрошувачи во нивната земја на купување или, ако е поинаку, во земјата на живеење, придобивките од едногодишната ограничена гаранција на Apple се дополнување на сите права и правни средства што ги обезбедуваат тие закони и прописи за заштита на потрошувачи. Барањата за гаранција за Apple производи под едногодишната ограничена гаранција на Apple може да се поднесат во вашиот локален Apple сервисен центар во поголемиот дел од светот. Во случај на дефект во материјалот или производството, барањата за гаранција може да се поднесат директно до Apple, дури и ако производот е купен од трето лице.

Ограничена одговорност

Гаранцијата не важи доколку, според проценката на iSTYLE, дефектот на наведениот дел е предизвикан од неправилна употреба, злоупотреба, надворешни влијанија (удари, вибрации, хемиски влијанија, влага, прав, екстремни температури, штетно зрачење, неисправни електрични мрежи, удари од гром и слично) или како последица на поправка или измена извршена од неовластен продавач или сервисен центар, или ако дефектот е резултат на нормално трошење. Гаранцијата не покрива потрошен материјал (мастила, тонери) и медиуми за еднократно чување податоци. Исто така, гаранцијата не важи доколку купувачот не ги исполни своите обврски. Трошоците за преглед и евентуална поправка ги сноси купувачот доколку при прегледот од страна на iSTYLE се утврди дека барањето за гаранција се однесува на дефект кој не е покриен со гаранцијата, или доколку гаранцискиот рок е истечен, или производот е исправен.

iSTYLE не презема гаранција за каква било вид поддршка за софтвер (вклучувајќи ги и придружните прирачници и документација), особено не гарантира за квалитетот, функционалноста или соодветноста на софтверот за одредена намена. Ова не влијае на можните обврски кои iSTYLE ги презема согласно посебен лиценцeн договор.

Во ниту еден случај, ниту iSTYLE, ниту било кој член на iSTYLE групацијата не одговараат за можни директни, индиректни, случајни, посредни, непосредни или последователни штети. Особено, ниту iSTYLE, ниту било кој член на iSTYLE група не преземаат одговорност за изгубени податоци или програми, вклучувајќи ги и трошоците за обнова или копирање на таквите податоци или програми.

Вашиот Apple уред е во најдобрите раце!


Горди сме што сме овластен сервис на Apple. Тоа значи дека ќе го поправиме вашиот уред согласно строгите стандардите на Apple, користејќи само официјални делови и алати. Нашите сервисери учествуваат во Apple-овата образовна програма и ги поседуваат сите потребни сертификати. Можете да ни го донесете вашиот уред од друга продавница, дури и од друга земја, а сите поправки ќе бидат регистрирани во глобалниот систем на Apple.

Испратете го вашиот производ

Уредите може да се достават лично во Сервисниот Центар на iSTYLE во Скопје Сити Мол, или да се испратат преку курирска служба по избор на корисникот. Испораката до и од сервисот се врши на трошок на корисникот, според важечкиот ценовник на избраната курирска служба.

За услуги и за поправка без заменa на делови (на пр. чистење, одржување, преглед) се наплаќа курирска такса според важечкиот ценовник на избраната курирска служба.

Важна вест! Можете да го донесете расипаниот уред на сервисирање или дијагностика во нашиот продажен објект за време на работното време на сервисниот оддел!


iSTYLE Скопје Сити Мол

Сообраќај - Висок*

Во нашиот Сервисен Центар во iSTYLE во Скопје Сити Мол, кој што е во склоп со нашиот продажен салон, нашите техничари можат да направат Брза поправка за само неколку часа, дури и минути. Овие вон-гарантни поправки може да се направат само доколку деловите ги имаме на залиха и секако, доколку имате закажано термин.

*То значи дека новопристигнатите уреди, без претходна најава, ќе бидат прегледани во просек во рок од 1-2 работни дена.

Адреса

ул. Љубљанска бр. 4 лок. 144
Скопје Сити Мол

Работно време

Понеделник - Петок: 09:00 - 17:00 часот.
Сабота, Недела и Празници се неработни


Замена на батерија за iPhone

Трошоците за замена на батерија се разликуваат во зависност од моделот на вашиот iPhone. Точната цена можете да ја пронајдете под: Цени.

Нашите техничари работат исклучиво со оригинални фабрички делови и алати обезбедени од производителот Apple. Како резултат на тоа, нема потреба да правите компромиси откако вашиот уред ќе биде поправен, бидејќи ќе ги исполни сите барања што ги одредил производителот.

Вашата нова батерија ќе биде доделена на вашиот уред во системот на производителот и прилагодена за вашиот уред, но Кај некои модели може да биде потребно неколку циклуси на полнење пред системот да ги препознае совршено.

Имајте на ум дека при замена на батеријата можеме да гарантираме само исправна работа на оригиналните фабрички делови по замена (уреди за замена на батерија се калибрирани од производителот за оригинални делови). Ова значи, на пример, ако екранот на вашиот уред веќе е заменет, а не е оригинален Apple дел, не можеме да преземеме одговорност за било какви недостатоци на екранот по замената на батеријата во вашиот уред.

Замена на екран на iPhone

Трошоците за замена на екранот се разликуваат во зависност од моделот на вашиот iPhone. Точната цена можете да ја најдете под во менито со ставка Цени.

Нашите техничари работат само со фабрички делови и алатки обезбедени од производителот. Како резултат на тоа, по поправката на уредот не мора да правите компромиси, бидејќи ќе ги исполни сите барања наведени од произведувачот.

Вашиот нов екран ќе биде доделен на вашиот уред во системот на производителот и ќе биде поврзан со вашиот iPhone. за да функционираат сите негови функции без исклучок.

Внатрешно чистење / одржување на Mac компјутери

Цена: 3.000 МКД

Нашите техничари ќе го исчистат вашиот уред внимателно, ќе ја отстранат прашината и, во зависност од моделот*, ќе ја заменат старата термална паста.

Добро е ова одржување да се извршува еднаш годишно за да спречите редовно прегревање и прерано трошење на уредот.

*Производителот не дозволува замена на слојот за пренос на топлина на сите модели. Овие уреди веќе се дизајнирани така што тоа не е потребно. Ако тоа го направи неовластен сервис, гаранцијата се поништува и нашиот сервисен центар тоа не го препорачува.

Преинсталација или ажурирање на оперативниот систем

Цена: 2.000 МКД

Нашите техничари ќе го избришат целосниот содржина од меморијата на уредот и ќе инсталираат нов, уште неактивиран оперативен систем. Го враќаме уредот во софтверска состојба како што беше кога првпат го вклучивте компјутерот. Потоа, сè што треба да направите е да креирате нов кориснички профил и тоа е сè!

Нашите колеги секогаш ќе инсталираат соодветна верзија на системот за вашиот компјутер. Ако ви е важно да користите одредена верзија на системот поради посебна софтверска околина, известете ги нашите колеги кога ни го оставате својот уред.

Често поставувани прашања

Кои уреди ги поправа iSTYLE?
Нашата услуга е овластен сервис на Apple, можете да нѐ контактирате за било кој од вашите Apple или Beats производи, но можеби нема да можеме да ви помогнеме со одредени уреди кои се продаваат во специфични региони. Ова може да биде кој било Apple производ што не се продава официјално во Македонија, или преку други препродавачи.

Секој производ што не се продава преку iSTYLE може да се поправи само според условите утврдени од производителот..
Каде можам да ги сервисирам производите што се купени во iSTYLE, но не се произведени од Apple?
Исто така можете да ги вратите производите кои не се од Apple, но се купени во iSTYLE, за поправка или замена, и ние ќе ги испратиме до сервисниот центар на соодветниот бренд.

Во случај на Apple производи, можете да ги оставите во нашиот сервис, како и кај многу други овластени сервисни центри ширум светот.
Како можам да го вратам својот уред на поправка?
Имате можност да го предадете вашиот уред во нашиот сервис за време на работното време, а во случај на Apple и за Beats производи, можете да ги испратите и со курирска служба на ваш трошок. Сепак, важно е да се напомене дека нема да можеме да прифатиме пакети испратени на друг начин или други производители.
Колку трае поправката?
Времетрењето на поправката може да биде од 1 до 20 работни денови, во зависност од типот на дефектот.
Koliko dugo moram biti bez svog uređaja?
Просечното време на поправка е 10 работни дена, и за тоа време уредот мора да стои во нашиот Сервисен Центар. Протокол не ни дозволува да го оставиме уредот на користење кај клиентот поради причина што истиот може да биде предмет на кражба, физичко оштетување кое не е настанато во време кога уредот е доставен во нашиот Сервисен Центар и сл.
Што треба да направам пред да го доставам мојот уред на Сервис?
Пред да го доставите Вашиот уред во нашиот Сервисен Центар, потребно е да ги зачувате Вашите податоци, да го одјавите Вашиот уред од услугата Find my iPhone, и во одредени ситуации потребно е да ги избришете Вашите податоци од Вашиот уред. Доколку имате потешкотии со горенаведените инструкции, слободно контактирајте не на e-mail: service@istyle.mk или пак на телефонскиот број +389 (0) 2 30 94 351

За iPhone, iPad, Apple Watch и Mac треба да ја исклучите функцијата Find My според следниве упатства и да го отстраните уредот од вашиот iCloud профил.

За Apple Watch исто така треба да го исклучите Activation Lock, погледнете ја оваа врска за помош.

https://www.apple.com/contact/
Што друго, покрај дефектниот уред, е потребно да доставам во Сервисниот Центар?
Покрај дефектниот уред, пожелно е да ја доставите и оригиналната сметка/фактура од набавката на засегнатиот уред. Иако не е задолжително, Apple можа да ја побара на увид. Некогаш, гаранцијата не се активира автоматски. Доколку ја доставите сметката/фактурата, процесот на сервисирање ќе биде полесен и посигурен.

Доколку немате проблеми со додатоците што доаѓаат со самиот уред, немате потреба да ги носите со Вас, како и кутијата од уредот. Но, доколку имате проблеми со полнење на уредот, потребно е да го донесете со Вас полначот од уредот.

За додатоци на кои нема сериски број, потребно е да ја донесете кутијата и сметката/фактурата.

Во случај на софтверски проблем, ќе ни биде потребно Ваше присуство, за да може да ги внесете потребните лозинки.
Каков е сервисниот процес?
Како овластен Apple Сервисен Центар (Apple Authorized Service Provider или AASP), секој чекор од достава, па се до преземање на уредот, е според протоколите на производителот. Секој уред потребно е да се дијагностицира и тестира со специјален софтвер и хардвер исклучиво од производителот.

Доколку дијагностиката и тестот покажат хардверски проблем со уредот, истиот ќе се поправи со замена со оригинален Apple дел, а во одредени случаеви, може да дојде и до целосна замена на уредот со нов заменски уред преку Сервис.