Service
Ние сме овластен Apple сервисен центар.
Нашите Apple сертифицирани техничари користат оригинални Apple делови, така што можете со доверба да ни ги доверите сите ваши Apple уреди.
Повеќе информации



Доставете го уредот
Тековно оптоварување на сервисот
Тоа значи дека нашите техничари работат со просечно оптоварување на повеќето од нашите сервисни локации. Без претходна најавa, новопристигнатите уреди ќе бидат прегледани во просек во рок од 1–2 дена.
Одете кон сервисните локации
Најнови Apple сервисни програми
Програма за поправка на iPhone 12 и iPhone 12 Pro уреди поради проблем со звукот
Програма за сервис на тастатура за MacBook, MacBook Air, и MacBook Pro
15-inch MacBook Pro програма за повлекување на батерии
Програма за поправка на AirPods Pro слушалки во случај на проблеми со звукот
Ви треба помош? Испратете ни е-пошта или јавете ни се.
+389 02 309 41 51
Пон – Пет: 10:00 – 17:00
Права на потрошувачите и правен водич
Во гаранција или надвор од гаранција? Но што точно претставува гаранцијата? Со други зборови, на која правна основа се заснова
уредите можат да се поправаат бесплатно?
Нашиот водич за права на потрошувачите и правен водич ќе ви помогне да се снајдете во ова прашање.
Отвори правен водич
Често поставувани прашања
Секој производ што не се продава преку iSTYLE може да се поправи само според условите утврдени од производителот..
Во случај на Apple производи, можете да ги оставите во нашиот сервис, како и кај многу други овластени сервисни центри ширум светот.
За iPhone, iPad, Apple Watch и Mac треба да ја исклучите функцијата Find My според следниве упатства и да го отстраните уредот од вашиот iCloud профил.
За Apple Watch исто така треба да го исклучите Activation Lock, погледнете ја оваа врска за помош.
https://www.apple.com/contact/
Доколку немате проблеми со додатоците што доаѓаат со самиот уред, немате потреба да ги носите со Вас, како и кутијата од уредот. Но, доколку имате проблеми со полнење на уредот, потребно е да го донесете со Вас полначот од уредот.
За додатоци на кои нема сериски број, потребно е да ја донесете кутијата и сметката/фактурата.
Во случај на софтверски проблем, ќе ни биде потребно Ваше присуство, за да може да ги внесете потребните лозинки.
Доколку дијагностиката и тестот покажат хардверски проблем со уредот, истиот ќе се поправи со замена со оригинален Apple дел, а во одредени случаеви, може да дојде и до целосна замена на уредот со нов заменски уред преку Сервис.