Ние сме официјален Apple Service Provider
Нашите Apple сертифицирани техничари, користат исклучиво оригинални Apple делови, така што можете слободно да ни ги доверите сите Ваши Apple уреди
Повеќе Информации
Донеси го
Повикајте Курирска Служба
Дали сте знаеле? Немате потреба да го напуштате комфорот на Вашиот дом за Вашиот уред да биде поправен. Повикајте курирска служба, по Ваш избор, а ние ќе се погрижиме за останатото.
Дознајте Повеќе
Потребна Ви е брза дијагностика? Изберете Експрес!
Изберете сервис. Закажете термин.
Нашите техничари редовно вршат поправки вон гарантни услови. Опционално, можете да побарате брза поправка со закажување на термин по цена од само 1.000 МКД со вклучен ДДВ. На овој начин, нашите техничари ќе Ве услужат без да чекате во ред.
Реинсталација на Оперативен Систем
Внатрешно чистење / Одржување на Mac
Промена на батерија на iPhone
Промена на екран на iPhone
Оптовареност на нашиот Сервисен Центар
Ова значи дека нашите техничари работат со просечно оптоварување во нашиот сервисен центар. Без закажување на термин, новопристигнатите уреди ќе се дијагностицираат во просек за 1-3 работни дена.
Локација на iSTYLE Сервисен Центар
Потребна Ви е помош? Контактирајте не!
+389 (0) 2 30 94 351
Понеделник - Петок: 09:00 - 17:00 часот.
Права на Потрошувачите и Правен Водич
Под гаранција или надвор од гаранција? Но, што точно значи гаранцијата? Со други зборови, врз која
законска основа може да се поправаат уредите бесплатно?
Со Правата на Потрошувачите и Правниот Водич, може да Ви помогнат да дознаете повеќе за Вашите права.
Отворете го Правниот Водич
Често Поставувани Прашања
Секој производ што не е продаден од iSTYLE може да се поправи само под условите наведени од производителот.
Доколку се работи за производи на Apple, можете да ги оставите во која било од нашите продавници, како и во многу други квалификувани сервисни центри ширум светот.
Доколку имате потешкотии со горенаведените инструкции, слободно контактирајте не на e-mail: service@istyle.mk или пак на телефонскиот број +389 (0) 2 30 94 351
Доколку немате проблеми со додатоците што доаѓаат со самиот уред, немате потреба да ги носите со Вас, како и кутијата од уредот. Но, доколку имате проблеми со полнење на уредот, потребно е да го донесете со Вас полначот од уредот.
За додатоци на кои нема сериски број, потребно е да ја донесете кутијата и сметката/фактурата.
Во случај на софтверски проблем, ќе ни биде потребно Ваше присуство, за да може да ги внесете потребните лозинки.
Доколку дијагностиката и тестот покажат хардверски проблем со уредот, истиот ќе се поправи со замена со оригинален Apple дел, а во одредени случаеви, може да дојде и до целосна замена на уредот со нов заменски уред преку Сервис.