Ние сме официјален Apple Service Provider

Нашите Apple сертифицирани техничари, користат исклучиво оригинални Apple делови, така што можете слободно да ни ги доверите сите Ваши Apple уреди

Apple product portfolio Apple product portfolio

Донеси го

Waypoint Waypoint Waypoint

Повикајте Курирска Служба

Дали сте знаеле? Немате потреба да го напуштате комфорот на Вашиот дом за Вашиот уред да биде поправен. Повикајте курирска служба, по Ваш избор, а ние ќе се погрижиме за останатото.

Потребна Ви е брза дијагностика? Изберете Експрес!
Изберете сервис. Закажете термин.

Нашите техничари редовно вршат поправки вон гарантни услови. Опционално, можете да побарате брза поправка со закажување на термин по цена од само 1.000 МКД со вклучен ДДВ. На овој начин, нашите техничари ќе Ве услужат без да чекате во ред.

Оптовареност на нашиот Сервисен Центар

Ова значи дека нашите техничари работат со просечно оптоварување во нашиот сервисен центар. Без закажување на термин, новопристигнатите уреди ќе се дијагностицираат во просек за 1-3 работни дена.

Потребна Ви е помош? Контактирајте не!

+389 (0) 2 30 94 351

Понеделник - Петок: 09:00 - 17:00 часот.

Call Center icon
Q&A icon

Имате прашање?

Погледнете ги нашите Често Поставувани Прашања (ЧПП), и доколку не го најдете одговорот на Вашето прашање таму, слободно контактирајте не!

Права на Потрошувачите и Правен Водич

Под гаранција или надвор од гаранција? Но, што точно значи гаранцијата? Со други зборови, врз која законска основа може да се поправаат уредите бесплатно?

Со Правата на Потрошувачите и Правниот Водич, може да Ви помогнат да дознаете повеќе за Вашите права.

Често Поставувани Прашања

Кои уреди ги поправа iSTYLE?
Нашиот Сервис е Apple Авторизиран Сервисен Центар, можете да побарате сервис за било кој Apple или Beats производ, но можеби нема да имаме можност да Ви помогнеме за одредени уреди кои што се продаваат само во одредени региони. Ова може да биде било кој производ на Apple што не се продава во Северна Македонија преку официјален канал.

Секој производ што не е продаден од iSTYLE може да се поправи само под условите наведени од производителот.
Каде можам да оставам на сервис производи кои не се на Apple, а се купени од iSTYLE?
Можете, исто така, да ги донесете производите што не се на Apple, но се купени од iSTYLE, за поправка или замена, а ние ќе ги испратиме до сервисниот центар на соодвениот бренд.

Доколку се работи за производи на Apple, можете да ги оставите во која било од нашите продавници, како и во многу други квалификувани сервисни центри ширум светот.
Како можам да го доставам мојот уред за сервисирање?
Вашиот уред можете да го оставите во нашиот сервисен центар, во iSTYLE во Скопје Сити Мол, секој работен ден од 09 до 17 часот. Исто така, можете да го испратите по Курирска Служба.
Колку време може да трае поправката?
Времетрењето на поправката може да биде од 1 до 20 работни денови, во зависност од типот на дефектот.
Колку време треба да бидам без мојот уред?
Просечното време на поправка е 10 работни дена, и за тоа време уредот мора да стои во нашиот Сервисен Центар. Сервисниот Протокол не ни дозволува да го оставиме уредот на користење кај клиентот поради причина што истиот може да биде предмет на кражба, физичко оштетување кое не е настанато во време кога уредот е доставен во нашиот Сервисен Центар и сл.
Што треба да направам пред да го доставам мојот уред на Сервис?
Пред да го доставите Вашиот уред во нашиот Сервисен Центар, потребно е да ги зачувате Вашите податоци, да го одјавите Вашиот уред од услугата Find my iPhone, и во одредени ситуации потребно е да ги избришете Вашите податоци од Вашиот уред.

Доколку имате потешкотии со горенаведените инструкции, слободно контактирајте не на e-mail: service@istyle.mk или пак на телефонскиот број +389 (0) 2 30 94 351
Што друго, покрај дефектниот уред, е потребно да доставам во Сервисниот Центар?
Покрај дефектниот уред, пожелно е да ја доставите и оригиналната сметка/фактура од набавката на засегнатиот уред. Иако не е задолжително, Apple можа да ја побара на увид. Некогаш, гаранцијата не се активира автоматски. Доколку ја доставите сметката/фактурата, процесот на сервисирање ќе биде полесен и посигурен.

Доколку немате проблеми со додатоците што доаѓаат со самиот уред, немате потреба да ги носите со Вас, како и кутијата од уредот. Но, доколку имате проблеми со полнење на уредот, потребно е да го донесете со Вас полначот од уредот.

За додатоци на кои нема сериски број, потребно е да ја донесете кутијата и сметката/фактурата.

Во случај на софтверски проблем, ќе ни биде потребно Ваше присуство, за да може да ги внесете потребните лозинки.
Каков е сервисниот процес?
Како овластен Apple Сервисен Центар (Apple Authorized Service Provider или AASP), секој чекор од достава, па се до преземање на уредот, е според протоколите на производителот. Секој уред потребно е да се дијагностицира и тестира со специјален софтвер и хардвер исклучиво од производителот.

Доколку дијагностиката и тестот покажат хардверски проблем со уредот, истиот ќе се поправи со замена со оригинален Apple дел, а во одредени случаеви, може да дојде и до целосна замена на уредот со нов заменски уред преку Сервис.